Gokturkmom octaviablakee 16 aylık👶🏻 kahvaltı: Haşlanmış yumurta ve kahvaltılık🥚🧀 Öğlen: Sebzeli mercimek çorbası🥔🥕🧅 Ara öğün:Muz 🍌 Akşam:Et sote ve pilav 🥩🍚 Sabah ve öğlen sonu süt içti bide 🍼😅😍
eflinlinam 10 aylık Sabah labne peynirli pankek yanında muzlu kefir Öğle sebze(kabak havuç patates) haşlama yanında kıyma köfte Ara öğün kurabiye 🍪 Akşam meyveli muhallebi Tabi +anne sütü istediği sürece ♥️♥️♥️
mommyshark1567 Çok güzel bir içerikmiş 💓 Bizim bir günümüz; Sabah: süt 🥛 Öğlen: süt 🥛 Akşam: süt 🥛 Gece: süt 🥛 Ara öğünler: süt 🥛 🤪 Daha oğlum 3.5 aylık ama takibe alayım da fikir olsun neler yediriliyor ek gıdaya geçince..🤭
elasa Sabah klasik menemen yanında ekmek peynir salatalık vs kalsik kahvaltılıklar Öğlen mercimek çorbası Akşam fırında somon ve patates Aralarda meyve ve sağlıklı atıştırmadıklardan isterse akşam yatmadan mama içiyor Kızım 15 aylık😊😊
PeekaBoo_ octaviablakee bizim bugün çok sallantıda geçti ama yine de yazayım Sabah omlet arkasından atıştırmalık bir şeyler yedi Bugün öğlen uyudu, uyanınca poğaça yedi, sonra yoğurt ve makarna yedi Akşam da 2 kase kıymalı tarhana içti. 44 aylık, yemek seçen aşırı iştahsız bir çocuk, anası da sıkıntılı bir hamilelik geçiyor bugün böyle geçti yarın annem gelecek inşaAllah düzgün beslenmeye döneriz🌸
egeninincisi33 Bebeğim 10 aylık Sabah kahvaltı yok… Öğlen yemek yok … Ara öğün yok .. Akşam yemeği yok …. Yok arkadaşlar 1 kaşık bile yemiyor hiçbir şeyden. Ek gıdanın ilk zamanları da bayıla bayıla yemezdi ama son 1 aydır tamamen reddediyor ..
angel19 egeninincisi33 oğlum 9 aylık bizde aynı sizin gibiyiz. İlk başlarda yiyordu . Ama şimdi bir kaşık bile yemiyor ağzını açmıyor
egeninincisi33 angel19 valla ne yapacağımı artık şaşırdım. Kan tahlilleri de gayet iyi geldi bir sorun yok. Ama yok ek gıdada bir arpa boyu yol alamadık
AtesPerisi Kızlarrr acil bana 9 aylık bebişim için omlet pankek tarifi verin sabahları ne yapsam diye düşünüyorum
mze34 octaviablakee kahvaltı tereyağlı yumurta tahin pekmez labne peyniri bol bol ve tam buğday ekmeği ☺️ İki saat sonra bir kutu devam sütü ve uyku. Uyanınca bir kase şehriyeli çorba üç buçuk gibi Bir buçuk saat sonra elma muz püresi bir kavanoz. Aralarda cennet hurması kurusu yer git gel anne huymaa huyymaa diye 😁 akşam yemeği sekiz buçukta pilav bezelye yoğurt. Ve dokuz buçukta bir bardak süt uyku 😁 yazarken yoruldum bizim günlerimiz böyle hep valla ☺️ oğlum 22 aylık
ebrarozturk Kızım 16 aylık 🐣 Sabah: Haşlanmış yumurta, kuymak, yoğurt, muz Öğle:Şehriye çorbası Ara öğün: Dondurularak kurutulmuş meyve Akşam: Tavuk pilav ve yoğurt Bugünümüz bu şekildeydi 🫠
babymam_ yagmurercan Selam canım bende bu konuda çok düşünür çok kafa ağrıtırdım ama artık düzenim oturdu pratikleştim çok şükür 😇 sevdiği meyve ve sebzelerden püre yaptım genelde o aylarda ben ve tamamen pürüzsüz bırakmadım püreleri biraz taneli bıraktım özellikle sebze pürelerini falan biraz tanecikli bırakıyordum şuan oğlum 9,5 aylık henüz hiç dişi çıkmamasına rağmen maşallah çiğnemeyi güzel öğrendi 🤲🏻 mesela kabak püresi kabak havuç püresi patates havuç veya brokoli balkabağı yoğurt da ekliyordum yanına meyveleri de yoğurtla karıştırıp veriyordum ara öğün olarak bir de ben oğluma kavanoz püreler yapmaya başladım 7. aydan beri mesela daha bugün portakal elma armut muz kuru kayısı hepsini haşladım blendırdan geçirip pirinç unu ekleyip azıcık pişirdim çok sevdi oğlum yatmadan önce yedirdim mesela 😇 fikir olsun
yagmurercan babymam_ öylemiii 😇çok sağol güzel bir fikir oldu günlerdir düşünüyordum bende sanki hiç birşeyi yemeyecek gibi dertleniyorum bizzat deneyeceğim önerilerini teşekkür ederim tekrardan 🥰
Kaardelen ayazannesii Arada market sütü ısıtıp veriyorum. Ama genel olarak köyden sütçü komşumuz var ondan alıyoruz.
sdemir0652 octaviablakee 12 aylık oğlumm kahvaltıda menemen vardı (kendi yaptığım kapya ve domates sosuyla) Öğle mücver yoğurt Ara öğün meyveli yoğurt ya da ıspanaklı kek Akşam kuzu pirzola makarna ve suyuna ekmek banmayi çok severiz😅 (bazen az mama veriyorum hala tam olarak bırakmadık)
egeninincisi33 angel19 kilosu 9.ay ölçümlerinde 10 kiloydu sizin ? Şu an 10 ay 10 günlük 100 gram bile almamıştır bence … Sizin nasıl kilosu
babymam_ yagmurercan Ricca ederim bacım ne demek hepimiz birbirimizden bir şeyler öğreniyoruz burda valla çok güzel 😇🌸 hiç kendini sıkma ne yiyecek diye valla kendi yediğiniz yemeklerden de yedir yani ben bazen oğluma ayrı öğün yapamıyorum oğlum da çok ayırt etmiyor çok şükür evde kendimize yaptığımız yemeklerden de veriyorum genelde artık yiyor hatta bizim yediklerimiz daha çok dikkatini çekiyor o yüzden bende ayırmıyorum ileride de böyle devam eder ayırt etmeden yerler inşallah 😇 mesela püreleri evdeki meyvelere göre çeşitlendirebilirsin pirinç unun yoksa bebek irmiği kullanabilirsin sabahları bazen fincan yumurta yapıyorum görmüşsündür belki yumurta ve yoğurtla fincanda pişirilen puf puf yumuşak çok güzel oluyor geceleri de yatmadan yarım avokado yarım muz ceviz rendesi ve yoğurtla gece maması yapıyorum mesela tok tutuyor 😂 bir nebze de olsa yardımcı olabildiysem ne mutlu bana 😘