busebzkrt38 bir süre sonra hassasiyet acı falan kalmıyor.
Başlarda bebek de tam iyi tutamıyor memeyi bu yüzden de acı hatta kanamalar olabiliyor.
Emzirmeden önce ve sonra sütünüzden sürün ve göğüs kalkanı kullanın faydası olur.
Benim de parça koparıyordu ucunu ezerken başlarda çığlık çığlığa emziriyordum. Nefret etmiş bırakmayı bile düşünmüştüm. Kısa sürede geçti.