melek3675 arkadaşlıkta bunun hesabı olmaz ki. Yakında arkadaşımın düğünü var. Zamanında ben evlenirken yurtdışından geldi, 50 dolar anca taktı. Yoluna çok harcamıştı. Benim için onun taktığı takının hiçbir önemi yoktu, o gün benim mutluluğuma ortak olması yeterlidi. Bu ay onun düğünü var, yarım takmayı düşünüyorum ve çeyizine 12 kişilik yemek takımı aldım. Bence 3-5 kuruşun hesabını yapmayın, durumunuz gram takmaya müsaitse takın gitsin.