Merhaba tecrübeli anneler. Kızım 7 ay 10 günlük. 4 aydır süt ürünleri tüketmiyordum. Kaka da kan sık kaka yapma ve mukuslu kaka şikayetlerimiz vardı. Kakada kan uzun zamandır görmedik fakat mukus çok az da olsa oluyordu ara ara. Bugün diyet açmanın 5. günündeyim. Sütle yapılmış kek tüketiyorum. Şimdiye kadar problem yoktu ama bugün bir kakasında fazlaca mukus vardı. Diyeti açmaya devam etmeli miyim yoksa durmalı mıyım bilemedim. Randevumuza daha var tecrübeli annelerden bilgisi olan varsa paylaşırsa çok mutlu olurum.