prp2727 Kızlar molfix bez kullanıyorum kızım 11 aylık Yani şu 3.04 aydır kızım sabah uyandiginda oda yoğun cis kokuyor Gece değiştirmiyorum çünkü taşmıyor bu durum sizlerde de var mı neden olur
Queen_Mommm prp2727 ya önceden olmuyordu oğlumda kullanmıştım şimdi kızım 9 aylık ve evet dediğin gibi sabah aşırı çis kokusu gelmeye başladı
Pamukhanim_ prp2727 molfix püre soft kullanıyoruz hiç koku sorunu yaşamadık sadece kaka yaparsa yanına kadar gidince koku sorunu oluyor
prp2727 yirmiikikasim23 ya bu arada konudan bağımsız yeşil mercimek gaz yapar mı ya da kefir kızım geceleri uyanmaz birkaç gündür çok sık uyanıyor gaz çıkartıyor acaba bunlar gaz mı yaptı dedim
yirmiikikasim23 prp2727 bir kere baby turco kullandim hic memnun kalmadim geri molfixe dondum her zaman koku olmuyor ama bazen oluyor
prp2727 Kisirvetursu kızım mama içiyorum ama yoğun koku yapar diyorlar belki o yüzden olabilir mi idrar yolu enfeksiyonu olsa bebeğim huzursuz olmaz mı
prp2727 BordoHuniliAnne Ama üç gündür vermiyorum yeniden gaz devam eder mi ki birkaç gün çorbasını vermiştim
prp2727 BordoHuniliAnne yani sanmıyorum odamız 25° kolu kısa çıtçıtlı üstünde pijama takımı var uzun kollu yani battaniye de örtüyorum
catperson prp2727 sabaha kadar bekleyen çiş tabi kokacak hangi bezi takarsanız takın bence kokar. Sleepy kullanıyorum ben aynısı onda da oluyor. Gece kaka yapmadığı sürece bezini değiştirmiyorum çünkü.
gzaydnlgm_034 Morfin in mavi paket çok kötü kokuyor gerçekten. Ancak beyaz ve krem paket daha iyi maviliye göre. Onları deneyebilirsiniz
aselkussum prp2727 mavi pakette bizde aynı sorunu yaşıyoruz bende gece degismiyorum ama çiş haliyle bekleyince de kokan bişey püre soft koku yapmiyo en güzeli bence bu serisi premiumdada aşırı bı kimyasal kokusu geliyor tekrar almadım bile.