leylakaradal81gmailcom Günaydın kizlar ikizlerim 11 aylık 4 defa idarda enfeksiyon geçirdiler ultrasyona girdiler çok skr temiz ama idarda enfeksiyon neden tekrarlar aranızda böyle olan var mı
3kedili2bebekli leylakaradal81gmailcom bez bölgesi bakımını doğru ve temiz yaptığınıza emin misiniz cinsiyetleri ne
leylakaradal81gmailcom 3kedili2bebekli kız evet bundan eminim ama ister istemez kakasını yaptığı zaman özel bölgeye temas ediyor ıslak mendil bile kullanmıyorum pamukla temizliyirum
3kedili2bebekli leylakaradal81gmailcom kaka yaptığı zaman bir süre yıkayın inanın ıslak mendille büyüttüm hiç bir zararını görmedim illa ki bulaş oluyordur ondan enfeksiyon sık olur