annebusveyekta ben ilk bebişimde 6. Ayda ilk biberon vermiştim, çok şükür ki red yaşamadık sonra da. O zamanlar biberonla çekebilmeyi öğrensin diye su vs koyuyordum önden alıştırmak için, baktım içebiliyor. Siz illa istemiyorum diyorsanız kaşık şeklinde biberonlar var ya da kaşıkla verebilirsiniz ama çok zahmetli olur. Bi gece önceden buzluktan çıkarıp buzdolabına koyuyordum. Vermeden öncede su ısıtıp bi kaba dolduruyordum, sonra süt poşetini de içine koyup ılıtıyordum. Milim ayarlaması yapmadım; sağdığımdan ne çıkarsa veriyordum hepsini