Kızlar son bı haftadır genital bölgemde kaşıntı oluyor . Corena salgını yüzünden de hastaneye gitmek istemiyorum. Bebeğimi bırakacak kimse de yok. Hamilelikte de olmuştu doktor merhem vermişti geçmişti hemen ama o ilacın adını hatırlamıyorum. Kullanan var sa bana adını söyleyebilir mi? Lince gelmeyin hemen çünkü o zaman da doktor muayene etmeden tahlil yapmadan o ilacı yazmıştı