almirabuglem Bizde 3 bucuk aylığız, meme mama olarak gidiyoruz, 2.400 doğmuş 5 buck kilo olmus ortalamaya vurunca 850 gram civarı kilo almış bebeğiniz, bence hiç mamaya başlamayın. bizim 18 günlükken doğum kilosunun altında cıktıgı için mama başlandı , malesef bırakma şansımız da olmadı. Doktor zaten gerekli görürse söyler ama şahsi fikrim bence gerek yok