almirabuglem Bebeğim 2.400 doğdu şuan kilosu hemen hemen 5 buçuk sizce az mı kızlar bana görüntü olarak zayıf geliyor doktora daha gitmedik yoğun bakım süreci geçirdi bebeğim 1 hafta rsvfen dolayı
love_momy Gelişimi nasıl başını tutuyor mu gülücükler atıyor mü etrafı keşfediyor mu sadece kıloyu gelişim tablosu olarak ele almak yanlış olur boyu cm baş çevresi nasıl genel olarak bebeğiniz değerlendirilmesi önemli bence kilosu şu an gayet iyi maşallah
vesoes Bence gayet iyi benim bebeğimde dün 3 aylık oldu kilosu 4 500 2450 doğmuştu seninki güzel ilerlemiş