Kızlar aklıma takılan bir şey var. Eski kiloma dönemedim. Karnımda çatlaklarım oluşmuştu şimdi çok belli değil fakat göbeğim kaldı. Göbeğimi içime çekince göbek deliğimin çevresi buruşuyor alt göbeğim sarkıyor. Normalken bir şey yok. Şimdi kilo verince estetik görüntü kötü mü olur kalan göbek sarkar mı acaba? Göğüsler de aynı şekilde zaten doğumdan sonra eski haline gelmedi tabi ama kilo verince sarkma olur mu acaba? Bu yüzden kilo vermeye çekiniyorum. Deneyimleriniz var mı? Ve kilo verme tavsiyelerine açığımm