atomkarincaaa Neleri atıyorsunuz ? Balkabağı brokoli kabak, bunları atan var mı buzluğa ? Cog yada pişmiş nasıl koyuyorsunuz
bebikomomyy atomkarincaaa ben balkabağıı dilimler halinde buzluğa atıp saklıyorum.çorbalara vs kullanıyorum parça parça çıkarıp
beyzzsenturkk_ atomkarincaaa tavuk et dışında buzluktan bişey yedirmiyorum bana göre işlevini kaybediyor buzluğa girenler
suhedaaaaa atomkarincaaa Sebzeleri genelde mevsiminde ve taze kullanıyorum. Buzluğa kıyma koyuyorum porsiyonlu bir şekilde. Hem çözdürmesi kolay oluyor hemde küçük bir parça kıymadan ona kadar bir yemek çıkartabiliyorum
nnoktaa atomkarincaaa hiçbir şey. Meyveyi de sebzeyi de zamanında taze taze yedirdim. Ki zaten çoğu meyve sebze de yaz kış bulunuyor artık.
kontes0 atomkarincaaa ben sadece ilikli kemik suyu kıyma vs onları küçük küçük hazırlayıp buzluğa koydum. Meyve sebzeler 1 gün öncesinden alıyorum yapacaklarıma göre