ffatma1 İyi geceler adetim 1haftadır geçiyor test yaptım çok az silik çıktı iki gün sonra kan verdim 1.25 çıktı hala olmadım ve aşırı mide bulantım olmaya başladı korunmuyorum bilgisi olan yazabilir mi doktora gideceğim🌺
ikibebikoannesi ffatma1 kan yüksek çıkardı az bile olsa gebeliği belli edecek kadar yükselirdi. Gebe değilsiniz
Elfgrn ffatma1 Gebelik önce kanda ortaya çıkar sonra ısrarla yansır. Testler ya kuruma yada yalancı pozitif vermiş. Gebelik yok belki başka bir sağlık sorununuz olabilir.
ffatma1 Lolik 3tane yaptım bende öyle düşündüm sonra kan da verdim bu hafta doktor randevum da var onu bekliyorum