Selam kızlarrr
Çam Sakura da doğum yapanlar ya da yakından bilgisi olanlar nasıl bi hastane merak ediyorum. Bu ikinci gebeliğim ilkinde özel bi hastanede normal doğum yaptım beğenmiştim ama şu an doğum ücretleri baya bi artmış Devlet hastanesi olarak bu hastaneden randevu almayı düşünüyorum Doktorlar , ebeler , hemşireler nasıl ilgilimi ve sanırım erkekleri almıyorlarmış babası bebeği ne zaman görüyo oraları pek anlamadım bilgilendirirseniz sevinirim 🫶🏻