mbabygirlm ben de 37 yaşındayım ailemde de 37 yaşta menopoz başlangıcı mevcut hem annem hem anneannemin 37’de başlamış. Adetlerim çok düzensizleşti bazen 10 günde bir bazen 45 günde bir oluyorum. Doktoruma gittim bir problem çıkmadı ama hormon testi yapamadı çünkü adetin 2 ya da 3. günü gitmem gerekiyormuş. Takip et dedi bana fırsat bulursam bir sonraki adetimde gidip testleri yaptıracağım. Eğer düzensizlik varsa ve başka bir probleminiz yoksa muhtemelen perimenopoz döneminde olabilirsiniz.