Merhaha. Post açılalı uzun süre olmuş ama yazmak istedim. Menenjit aşısının son dozunda ( bexsero aşı) kızım hem ateşlendi hem sen ayağının Üstüne basmadı. Bir gece yürüyemedi. Sabah da ilk olarak yürümedi ama sonra yavaş yavaş açıldı. Ben bu sürede çok endişelendim. Benim durumumda olan annelerin endişelenmemesi için yazıyorum. Geçecek. ☺️