kids1234 Demir değerim çok düşük çıktı daha önce doktorun yazdığı ilacı kullanmıştım kabızlık problemi yaşadım acaba bitkisel takviye şeklindemi kullansam bilemiyorum sizler hangi ilacı kullanıyorsunuz
GezginPaNDa kids1234 bütün demir ilaçları kabız yapar. Demir ilacı kullanırken sabahları ac karına kuru kayısı yiyin . Hoşaf kefirvs için
cokbilmismom kids1234 fertamir deneyin kesinlikle farkı görün ya da sidefer toz şaseleri var onları sorun eczaneye
sevgide kids1234 birkiseller çok etkili değil, eğer depo dolduracaksanız önce normal demir haplarından kullanın, benim bünye alıştı galiba kabız yapmıyor
_YanakReisinAnnesii kids1234 gyno ferro sanol kullandınız mı? Ben birkaç aydır kullanıyorum ama bariz bir kabızlık durumu ile karşılaşmadım.
elifkesim Demir ilaçları beni de kabız yapıyor hemoroidim olduğu için de çok zorlanıyorum o yüzden demir ilacı kullanırken kabız olmamak içinde ilaç kullanıyorum duphalac gibi. Doktorunuzdan isteyebilirsiniz