Merhabalar bebeğim 4 ay 12 günlük son aylarda sütüm azaldığı için doymadığını hissedip mama ve emzirme ile ilerliyordum fakat mama vermeye başladıktan sonra emzirme seyrekleşti ve bir haftadır meme reddi yaşıyoruz mama ile besleniyoruz bebeğimin kilo alımı da gayet iyi çok şükür yavaş yavaş ek gıda alışverişine başladım 5.5 aylıkken tadımlara başlamak istiyorum 6.ay başı tamamen ek gıdaya geçmek istiyorum sizler bu süreçte nasıl ilerlediniz tadımlara vs nelerden başladınız? 🌸