6 ay 5 günlük bebegim ayaklarini egiri basıyor. Ayakta durdurunca ayaklari düz degilde yatay bi sekilde tutuyor ilk baslarda daha küçüktür die oyle sandim ama bugun yurutece koyduk hala oyleydi yan gidiyor duz gidemiyor 😥 ayaklarında bi sorun varmidir acaba hemen hastaneye gitsekmi hastaneler hep mikrop bu ara biraz beklesek mi lutfen bilgisi olan baksin