nur482482 eğitim süresince bebeğinizden de ayrı kalmak zorundasınız iyi düşünün yani. Yani şöyle deyim normal bi merket yada mağazaya girin daha iyi en azından izin gününüz belli giriş çıkış saatiniz belli hatta ablamın çoğu arkadaşı çocuğunu eşinin yada ailesinin yanına bile göndermek zorunda kaldılar aylarca çocuklarını göremediler ablamın şansına ben vardım yanında kaldım 2,5 yaşına kadar sonra bakım evine verdiler şimdi de öğlene kadar ana okulu öğleden sonra bakıcıya gidiyor.