sst97 molfix bizde de pişik yaptı canım, o pişiği yalnızca OKSİZİNC mavi krem geçirdi. Kesinlikle tavsiye ederim. Yoğurt gibi kalınca sürüp poposunu yıkayın kremi tamamen temizlemeyin her daim bir krem tabakası bulunsun. Üç beş güne toparlamaya başlıyor. Bez olarak da yalnızca prima kullanabiliyorum ne yazık ki