sst97 bez pişik yapmaz. Çişli bez uzun süre temas halinde kaldığı için sera etkisi yaratıyor. Çiş havayla tepkimeye girdiği için amonyak oluşur, asidik ortam olur, bir de çocuk hareket yapar, cilde iyice sürtünür, hava girmiyor o yüzden pişik oluyor. Çiş yaptı mı hemen değiştirirseniz pişik olmaz. Bütün markaları kullandık diyebilirim. Hiçbirinde sorun yok.