Çalışan bir anne olduğum için oğlum 9,5 aylık işe dönücem ve bu zamana kadar hep emzirdim şimdi de süt sağmam gerekiyor bu aylarda biberona alışır mı alışırsa meme reddi olur mu sizce ve Philips event biberon var yeni doğduğunda aldım ama kullanmadım kaç numara başlık kullanmam gerek