Momyyy- Kızlar merhaba süpürge makinesi almak istiyorum aklımda 2 model var dyson kablolu olan ve dyson v15 ama tereddütte kalıyorum kullananlar ve memnun olup önerenler var mı aramızda
aysel_mustafa Momyyy- ihlası tek geçerim.ama pratik günlük istiyorsanız nen bosh ultimait kullanıyorum ama memnun diyilim emiş gücü düştü yenisi alacağım philips öneriyorlar.hafyada 2kere ihlas açıyorum kendim bile şaşırıyorum çıkanlara
Momyyy- blueberryyy__ temizliği vs zor diyorlar emiş gücü nasıl gözümü korkutanlar da oldu baya kullanan kişileri videolarını falan izledim ama kafama takıldı
blueberryyy__ Momyyy- yani evet temizliği biraz sıkıcı her parçasını ayrı ayrı temizlemek lazım ama emiş gücü güzel bir senedir kullanıyorum hiç sorun yaşamadım