5 yaş ve 5 aylık. 20 gün önce rsv pozitif tedavi gördüler geçen haftadan beri hiç bişi yok bugün burun akıntısı öksürük basladı hiç bir yere de gitmiyorum okula da gitmiyor bu sene. Anlamıyorum artık çıldırmak üzereyim. Sterimar calpol ibromin zero bir de serum fizyolojik dolaba katıp soğuk buhar yapıyorum nebülazatörle ikisinede 3 kere günde 2-3 cc. Bunları yapan varmı başka ne yapabilirim