hellomomy_ Arkadaşlar buna çözüm bulan var mı sürekli kabak armut mu yedireceğim çok sık kabız olmaya başladı ne yedireceğimi saşırdım
incikcb hellomomy_ benim kide öyleydi son bir aydır rahatlattı suyu biraz daha fazla vermeye başladım. Bide yulaf yapıyorum oda çok rahatlatıyor ara arada probiyotik kullanıyoruz
sinemmom10 hellomomy_ kayısı püresi ve her yemek sonrası bir çay kaşığı zeytinyağı içirin ya da yemeklerine koyun yeter
yusufto hellomomy_ gün kurusu, siddetle tavsıye edıyorum bbenım oglumda felaket kabızlık yasadı lavman yapmak zorunda kalmıstık. Meyve puresının ıcıne bır veya ıkı tane ondan da atın cok sukur cozuldu. Her gun yedırmeye calısın
hellomomy_ ticktack merhaba okudum ama çözümü tam anlamadım açıkcası şimdi kızımın ateşi yok bişeyi yok siz ateşi çıkınca kendi kendine düzeldi diyorsunuz bizim çıkmıyor napabiliriz ki
hellomomy_ yusufto bende 3 gündür onu yapıyorum bakalım teşekkür ederim inşallah faydasını görürüm sizede çok geçmiş olsun