Ben bir gün dışarı çıkarken almayı unuttum geçen hafta. Dedim fırsat bu fırsat bir daha vermedim 10 gün oldu. 17 aylık, açıklama falan da yapma ihtiyacı duymadım bir anda kaldırdık ortadan 😂 birkaç gün gece uykusuna geçerken çok zorlandı çok ağladı hatta, hep yanındaydım sarıldım pışpışladım. Birkaç gündür ağlamıyor ama uykuya dalış süresi uzadı tabi. Emdikten sonra hemen dalıyordu emzikle, şimdi emdikten sonra yatıyoruz sarılıyoruz ninni söylüyorum poposuna sırtına minik minik vuruyorum derken 15-20 dakikayı buluyor. Çok düşkündü gün içinde de hep istemeye başlamıştı. Benim de işime geliyordu onunla sakinleşiyor diye ama kendi kendine sakinleşmeyi öğrenmesi için bırakmamız gerektiğini düşündüm. Beklediğimden daha iyi gidiyoruz sizin de rahat olur inşallah