basaksahinx zor olacak ama üstesinden geliniyor benimde kızım 4 yaşında, 2.çocuğumu da kızımdaki gibi çok istedim 29 haftalık hamileyim 13 yıldır aynı kurumdayım, kızım kreşe gidiyor sabah erken kalk uykusuz işe git, evle ilgilen, kendine dikkat et zombi gibiyim ama üstesinden geliniyor kendinizi üzmeyin kardeş harika birşey 💕💕