Oğlum 4,5 yaşında, 2 haftadır davranışında değişmeler seziyorum. Aşırı inatçı oldu. Çok bağırmaya, benim dediğim olsun ben öyle istiyorum demeye başladı. Yarım gün okula gidiyor, okulda uyumu vs çok iyi sadece öğretmeni aşırı hareketli olduğunu söylüyor ama söz dinliyor tabi etkinliklerine eksiksiz yapıyor. Sorun eve gelince başlıyor. bana yapamıyor ama babası eve gelince aşırı değişiyor. İstediği olana kadar ağlamalar, bağırmalar, evden git küstüm vs demeler. Ekran süresi sınırlı, bu hareketlerinden dolayı 2 gündür hiç açmıyoruz. 1 yaşında kardeşi var onu kıskanıp yaptığını da düşünmüyor değilim. İkisiyle eşit ilgilenmeye çalışıyorum ki eksik hissetmesin, ama yetemiyorum sanırım. Gerçekten çok yoruldum. Böyle bişey yaşayan var mı? Artık ne yapacağımızı şaşırdık.