Merhaba. Benim yaklaşık 15 yıldır çenemde küt küt ses var . Esnerken, sert bişey çiğnerken, ağzımı fazla açtığım zamanlarda… Dişçide saatlerce ağzım açık kaldıktan sonra başladı bu problem. Ortopediye gittim ve eklemin yuvasından çıkıp tekrar yerine otururken çıkardığı ses olduğunu söylemişti. Ağrısı yok ama ben hep duyuyorum rahatsız ediyor. Çözümünü bulan varsa bana da söylesin lütfen🙏