hanzademira Aslında bu yaşta basit belirtilere değil artık sosyalliğe bakılır. Büyüdü tanı net konur diye birşey olmuyor malesef. Ortak dikkat var mı, sosyal gülümseme var mı, takıntılara vs bakılıyor. Oğlum aktif iletişim kurmasına rağmen sosyal gerilik olduğu için otizm üzerinde bile duruldu(6 yaş). Spektrum çok fazla genişlemiş 🤷♀️ Ama çocuğunuz neden yapıyodur bilemiyorum açıkçası ilk defa duyuyorum bunları