Yaşadığım yerde iyi bir doktor var sosyal medya da ünlü bayağı dolgu konusunda … üst dudağım ince uzun zamandır yaptırmak istiyordum cesaret edemedim eşim istemiyor ama bazen yaptırdım diyip şaka yapıyorum kızmıyor fazla o sanırım kıskandığı için istemiyor ama ben yaptırmak istiyorum 1cc için doktor dudağın ince hiç kötü durmaz belli olmaz diyor fiyat 10 13 arası markaya göre kalıcılığı iyi diyorlar yaptıran var mı acaba ?