Doğum yapalı 2 ay oldu 2 günde 4 tane dişime dolgu yaptırdım çürüklerim vardı , ilk defa dişimi beyazlattıracağım 6.500 dediler küçük bir ilçede yaşıyorum ama cok iyi bir klinik fiyatı ucuz geldi bana dışarıda nasıl bilmiyorum , bir de ilk 1 hafta güzel korursan kalıcı olutor dedi doktor doğru mu ? Yaptıran var mı aranızda