balbyrk Kızlar oğlum şuan neredeyse 16 aylık. Mayıs sonu haziran gibi hatta temmuzda olabilir kampa gitmek istiyoruz eşim ben ve oğlumla. O zamanlar 18 aylık olacak. Sizce gidebilir miyiz zorlanır mıyız? Gidenlerden tavsiye istiyorum ne götürmem gerekir
Busegr balbyrk uzun soluklu bir kampsa gitmezdim ama bir kaç gün için eşimde uyumluysa giderdim önemli olan çocuktan ziyade eş bence 😂
forumamigeldik balbyrk ben kampta kendim yapamam ama bir arkadaşım bebeklikten beri çocuğu ile bir çok kampa gitti videolarını izlemek çok keyifli gerçeği nasıl bilmiyorum🤭
balbyrk karya11 3aylıkken giden arkadaşım vardı o zamanlar bebeği emip uyuyordu daha rahattı heralde😇 şuan daha zor gibi geldi
Busegr balbyrk hiiiç düşünme git o zaman bir tane hayatınız var ve çocuktan ötürü ertelemeyin bolca kıyafet yeme içme ekipmanı tam olduktan sonra ne gibi bir zorluk olabilirki
balbyrk asilazmazbalkokmaz ahahaha bebeksiz çok keyifli oluyor çok severdim ama bebekle ne olacak hiç bilmiyorum 🤷🏻♀️
asilazmazbalkokmaz balbyrk Ben otel veya evciyim 🙋🏼♀️ Kamp eziyetmiş gibi gelir hep ama seven çok seviyor. 🙂
balbyrk asilazmazbalkokmaz önceden bana da eziyet gibi gelirdi ama çok keyifliymiş. Tek sıkıntı sivrisinekler 😰
balbyrk Busegr tatili erteledik büyüsün gideriz dedik hep. Bu yorumdan sonra gitme kararı aldım ahahaha 😂 ateş düşürücü vs hepsini alıp yedekli giderim
balbyrk beyzzsenturkk_ uyku ve yemek konusunda sıkıntı yaşıyoruz genelde onun dısında sorunlu bi bebek degil cok sükür eger uyuyabilirse gerisi hallolur insallah
mutlupanda balbyrk kendi hayatından niye ödün veresin ki sadece kamp alanına yanındaki malzemelere ve haşere gelmesine dikkat et hem anı olur zaten bir kaç gün demişsin rahat edemezsen dönersiniz bence bu kadar kasmaya gerek yok sizde bu yaşınızı bir kez yaşayacaksınız
balbyrk mutlupanda doğru söylüyorsunuz haşereler için sprey çook önemli ihtiyaç olacak her şeyi alırsak gerisi bir şekilde hallolur 🤗
balbyrk tsf şuan yürüyor o zamana kadar daha iyi yürür diye düşünüyorum emeklerken gidemezdik heralde 😕
beyzzsenturkk_ balbyrk dışarda daha rahat uyuyor aslında cocuklar sadece böceklere dikkat edin sineklere falan kesinlikle alerji durumu olabilir onun dısında doğada insanın zaten iştahı açılıyo çok iyi gelir
3kedili2bebekli balbyrk uyku tulumu kullanıyorsanız çok rahat oldu kalın kıyafette alın tabi sabah uyanınca çadırdan çıkınca tulumu kirlenmesin oyuncak alın yaniniza ama kum oyuncağı toprakla falan oynar böcek ilacı sinek ilacı sinek isirirsa diye stilex krem kaşıntıya iyi geliyor güneş kremi alın yeterli biz bir arkadas grubumuzla gittik 4 tane 1.5 yaş bandında çocukla çok eğlendik çocuklar doğayı cok seviyor
balbyrk 3kedili2bebekli çok teşekkür ederim kremi alayım🥰 sanki bana da çok eğlenecekmiş gibi geliyor açık alanı dışarıyı sever uyku tulumsuz uyumaz zaten takıntısı var 😅