nn03 pepti syneo yu bize inek sütü alerjisi için verdi sonra çok şükür inek sütüne alerjisi çıkmadı, reflü içinde neocate diye bir mama verdi, çok şükür reflüsü azaldı. Kokusu çok kötü her bebekte kabul etmiyor, bizde çok zorlandık. Biz 2 aylıkken başladık, çok küçük olduğu için kabul etmesi daha kolay oldu gibi. Onuda deneyebilirsiniz doktorunuza sorup geçmiş olsun