meltmsenturk Arkadaşlar fotoğraf yüklemeyemedim ama 11 Martta 192 liraya aldığım biogai gaz damlası şimdi baktığımda 1300 olmuş. Bu fiyat artışı normal mi resmen insan dolandırıyorlar
oylesinebiri__ meltmsenturk ben sap simplex i bile 600 alıyordum geçen yıl nasıl 192 liraya calpol alıyorum bu yıl
meltmsenturk organikirmik baktım orijinal üründü indirim vardı. Hatta orijinal olmama ihtimaline karşı bir tane almıştım.
[silindi] meltmsenturk Allah Allah ben 700 TL eczaneden aldım 2 ay önce falan. Çok artmış ya, garip. Eczane fiyatı aynı mı acaba