Oğlum 5 aylık oldu, bu ay sadece 150 gr almış. Sadece anne sütü içiyordu sütüm son 1 aydır azaldı baya. Buzlukta 2-3 poşet sütüm vardı onları avent biberonla verdim 2 gün içti. Daha sonra hipp keçi sütlü mama aldım diliyle itti biberonu. Daha sonra hipp combiotic aldım onu da sevmedi. Bu sürede kendi sütümü arttırmak için her şeyi yaptım ama artmıyor asla😢 Bugün de hipp 5 tahıllı kaşık maması aldım onu da yemedi, napacağımı şaşırdım bana bi akıl verin😕 Aventin ucu 2 numara acaba onun numarasını mı arttırsam veya lansinoh biberon mu alsam? Sütüm azaldıkça strese giriyorum, stres yaptıkça sütüm azalıyor. Bir de açlıktan gece her saat uyanıyor😢