Nasıl bir ağrı ben de aynı durumdayım şu an. Sadece sağ göğsümde emzirme esnasında ya da öncesinde hiçbir ağrı yok emerken de yok ama emzirdikten sonra bir ağrı giriyor ağlıyorum resmen 3-5 dk içinde geçiyor ve tekrarlamıyor ne yapmam gerekiyor bilmiyorum ama çok zorluyor beni emzirmeye korkuyorum