Meraba kızlar KV kadın doğuma gitmiş Ara aa kanamaları oluyordu ve kasıgında hafif agrı oluyoru arada. Neyse doktor testler istemiş kan smear bıyopsi Ve Pet e sokucam seni demiş. Ondan sonra 3 aylık bır tedavi uygulacm demiş smdı korkuyorkş bırsy mu var dıye neden böyle dedi doktor neden Pet giriyorum 3 ay tedavi nedir dıye
Bu arada testler yapmıs oksurttme ıkınma vs.
Bir de lavaboya gırınce yaım saat 1 saat otur gibisinden de birşey demiş.