bensuokumus Bebeğim 13 aylık iştahsız bi bebek ek gıdaya geçtiğimizden beri böyle şuan kilosu da boyu da düşük kilo aldırıp boy uzatacak en güzel en önemli yiyecek veya tarifi olan var mı
ahlasmomm_ bensuokumus ben de burada bekleyim ben her gün 1 yumurta yemesine özen gösteriyorum avokado veriyorum çorbalara kıyma ekliyorum ama oğlum seçici kokluyor öyle yiyor
kanalizzze59 bensuokumus instagramda hastalanmayan çocuk var onun atom tarifi var çok iyi kilo aldırıp boy uzatıyor tavsiye ederim bi bakın
kubra00k İğde çekirdeği tozu, tahin, avokado, ceviz , badem.. bunları oğluma hep yedirdim . Özellikle iğde unu tozunu buradaki annelerden öğrenip almıştım , kreplerine , omletlerine katıyordum. Hatta bitti yine alacağım
ebosum17 kubra00k herhangi bi yan etkisi oldu mu bebeğiniz kaç aylık? Ben daha önce bi doktor önerisiyle kilo boy ve bağışıklığs iyi geldiği için keten tohumu verdim. 15 gün verdim 10 gün boyunca kanamalı pişik oldu ve biz maalesef 10 gün yavrum perişan olduktan sonra ketenden olduğunu fark ettik korkuyorum Bitkisel bişe vermeye. 21 aylık 9 kilo 😞
anne_yiz kubra00k iğne çekirdeğinin sıkımtılı olabileceğini okumuştum vermeden önce bence doktora danışmalısınız
kubra00k ebosum17 keten tohumu zaten bana göre alerjik birşey. Onu asla vermem. İğde çekirdeği tozunu ben araştırmıştım ve yan etkiside olmamıştı az az katmıştım kreplerine. 1 yaştan sonra veriyordum. Şuan 2 buçuk yaşında oğlum
bensuokumus iştah şurubu veya organik şuruplar oluyor onlardan vs kullanan var mı peki doktorumuz 2 yaşından önce kullanılmaz dedi
kubra00k bensuokumus kesinlikle bunu almanı öneririm canım. Bu şurubu çocuk doktoru önermişti alanında çok iyi doktordu. Doktor kendi yeğenlerimde kullanıyorum başka takviyeye gerek kalmaz al demişti bana. Aldım hem iştah açıyor hem vitaminler içinde var boy uzamasında destekli.. doktorunuza danışın yinede isterseniz sorarsınız bu şurubu..
bensuokumus kubra00k bu gibi şurupları sormuştum doktor 2 yaşından önce kullanılmaz demişti bilemedim bende kullanan anneler var görüyorum ama yaş sınırı endişelendiriyor
ahlasmomm_ kubra00k bu şurubu biz de kullandık biz de öyle iştah konusunda etkili olmadı başka bir doktor sürekli kullanmayı da tavsiye etmedi
kubra00k birtanecikoglum yemeğini yedirirken verdim . Benim oğlan değişik tatları öyle ayrı içmez . Yemek arasında kandırarak yutturdum😁 oğlum şuan 30 aylık, 94 cm 16 kilo
birtanecikoglum kubra00k maşallah am iştahı var mıydı iştahını mı açtı yoksa şurup kilo mı aldırdı nasıl etkisi oldu
kubra00k birtanecikoglum iştahı asla yok. Bazen o şurubu içirmeyi unuttum yemiyordu. Bence o şurup etkili. Nezaman o şurubu içse diğer gün yemeğini güzelce yiyor. Bugün içirdim hatta . Çok yemek seçen bir çocuktur ona rağmen kilosu iyi. O doktor sağolsun , yemek seçiyor dediğimde bana bu şurubu önermişti
kubra00k bensuokumus o uzman doktordu hatta oğlum 2 yaştan küçüktü. İçir birşey olmaz demişti. Bende başlamıştım öyle. Ama siz sorun doktorunuza. Ne olur ne olmaz