33 aylığız bez bırakmaya başladık 1 hafta oldu şehir dışına çıkma durumumuz var 4 saatlik yola gıdıcez inşallah yolda bağlasam tekrar bıraktırmam zor olur mu? Bağlamasam 4 saat tutabileceğini düşünmüyorum kafası karılmadın diye gece gündüz aynı anda bıraktırmaya çalışıyorum napmalıyım sizce?