Ben önceden sleppy kullanıyordum lastik izi yapıyor diye Molfix pure softa geçtim
Sleepy kullnirken de çok nadir oluyordu taşma sorunu molfixde de oldu
Ama.genelde eşim bezini değiştirirse taşıyor çünkü sıkı bağlayamiyor ve arka.kismini çok kısa tutuyor o da normal olarak taşıyor
Küçük gelme ihtimali olabilir mi çünkü bezden beze.kaliplari değişiyor birde zibini falan çok mu sıkıyor da baskı yapıyor acaba yürüteçe falan oturiyorsa onun da etkisi olabilir diye düşünüyorum oturduğu için