bukettttt12 Kızlar 4 günlüğüne falan bebeğim be eşimle gideceğiz ama daha önce hiç gitmedik önereceğiniz yer otel neresi acaba ? Araştırdığım kadarıyla girne‘de kalmak daha mantıklı gibi geliyor ve sanırım araba tutmak da gerekiyor
umaybeng hem salaamiste hem meritte kaldım ikisi de iyiydi. salamis uygun fiyatlı merite göre ama hizmet çok iyi