Emirasaf_e Seraap27 ben kullandim biraz ama insan surekli oyle duramiyoki zaten sezaryen dogum bende merak ediyorum gercekten kalmiyomu ben suan kilo verdm ama gobek kaldi 1 ay oldu daha dogum yapalı gerci
Umuttt Seraap27 hayir sarkmadi hafif bi gobgim var ama o hep vardi evlenmeden once bile ayni sekil yola devam.😁
Cagansen MU-MU merhaba hangi korseyi kullandınız acaba bende Doğum yapalı 3 ay olacak normal Doğum yaptım ama korse kullanmadım almak istiyorumda ondan soruyorum 😊
MayneymisAltintop Göbek için olan korseleri genelde her marka 4-6 saat kullanım öneriyor canım. Fazlası kan dolaşımını etkiliyormuş