Alyase canım benim bebeğim kuvez de yattığı zaman hemşiresi gelip kan aldığı zaman sormuştum tekrar bu şekil kan alacak misiniz diye o da demişti ki eğer değer yüksek çıkarsa evet. . Sonrasında değer düşüyor mu dediğimde evet genel de dusuyor demişti..
Sen şimdi güzelce elini yüzünü yıka, anne topuzunu yap ve Allah a sigin… senin huzurun ona yansıyacak. .. stres yapma sütün filan azalır.. sıkça emzirmeye çalış.. ona sütün şifa olsun..