defnerozamommy Musab34 7 aylıkken diyeti açmaya başladım. 9 ayda tamamen geçti diyebilirim. Ama hala yemiyo kendisi süt ve süt ürünleri o ayrı 🤦🏻♀️
biricik9 Musab34 3 ay süt ürünlerine diye yaptım hiçbir şey yemedim yedirmedim ve bizde çoklu besin alerjisi ardı 3 ayın sonunda açmaya başladım oda şu şekilde bizim ki benim oğlum anne sütü aldığı için ben diyeti açtım benim sütümden oğluma geçiyor barsakları alışıp tepki vermesin diye 2 hafta sonra deri testi yapacak doktor bir sorun olmazsa oğluma da açacam bizim sütte sınırda çıkmıştı kan testi yaptık
defnerozamommy Musab34 evet, ilk zamanlar bir iki kaçak olmuştu, zaten o zamanda da hemen kan görmüştük bezinde. Bizim doktorumuz diyet açarken çok huzursuzlanma veya kan görmediğin sürece açmaya devam et demişti bu arada o şekilde ilerledik biz
Musab34 defnerozamommy anladım ben bir hafta yaptım kan gelmedi bıraktım hemen kan geldi. İki gündür bozmuştum şimdi tekrar sıkı yapacağım çok zor bir süreç
defnerozamommy Musab34 alerjinin geçmesi için hiç bırakmadan devam etmeniz lazım, iki ay kadar sıkı diyet yapıp sonrasında evde sütle sade kek yapıp ilk denemeyi yapabilirsiniz. Süt merdiveni diye bir şey var ona göre aciliyo diyet yavaş yavaş
Musab34 defnerozamommy anladım teşekkürler ama sanırım yumurta ve dana etini de eklicem tamamen düzelmşyor sadece inek sütü diyetiyle
defnerozamommy Musab34 internette detaylı bilgiye ulasabilirsiniz biraz uzun, ama kafanıza göre diyet yapmak yerine doktor tavsiyeleri ile ilerlemenizi tavsiye ederim
Musab34 defnerozamommy doktora gittim bana ine sütü diyeti yap dedi başka bişey yok hemde alerji doktoruna gittim ama baktım düzelmiyor yumurta ve dana etini kendim ekledim bebeğimin kaka rengi sarıya döndü mukus azaldı
gunestuggce Musab34 dane eti ve tahini de eklemişti bizim doktorumuz, içindeki proteinler benzer olduğu için demişti