ipeksiiimom 2.5 yaşında kızım bizde de durum aynıydı. 5 dakika boş kaldığımı bilmem. fakat şöyle yapıyorum bir süredir. aklı erdikçe uyum sağlamaya başladı. anne yoruldu anne saati yapıcam bana müsade et sende bebek saati yap, diyorum kitaplarına bak, atıştırmalıklarını ye, kıyafet giy çıkar, bebeğin hasta olmuş onu tedavi et falan fikir veriyorum. tabi ilk başta asla anlamadı kabul etmedi. mesela dün ben uzandım o da iki tane kitap inceledi benim molam bitti dedi yanıma geldi o süre bile yetti bana. böyle böyle deneyebilirsiniz. yani ben söylemekten hiç vazgeçmedim. şu an ağlıyorsun sıkılıyorsun ben yanındayım ama kendin de oynayabilirsin ben dinlenicem dedim hep. sonra da dinlendim molam bitti hadi oynayalım dedim. şu an öyle bir andayız ben uzandım o da sulu kalemini istedi yan odada onunla oyalanıyor. böyle böyle olacak herhalde bilemiyorum bizde işe yarıyor gibi.