demir3551 oğlumu 13 aylıkken bıraktırmıştım kademeli bir şekilde, çok rahat olmuştu. Önce gün içinde emzirmeyi kestim sadece uyurken emziriyordum öğle uykusu gece uykus ve sabah ilk uyanışta. Sonra öğle uykusunda emzirmeyi kestim, sonra gece en son sabah uyanışı bıraktırdım 1 ay sürdü ama hiç yorulmadık ikimiz için de kolay oldu. Ama kızım şuan 23 aylık kademeli bıraktıramadım salça sürdüm öyle görünce ıy iğrenç diyip kaçıyor 2 gündür deniyoruz kucağımda sarılarak uyutuyorum ama ağlamayla giriş yapıyoruz uyku rutinine sonra sakinleşiyor anlatıyorum artık büyüdün meme acıyor ama anne hep yanında seni seviyorum vs vs bi dünya konusuyorum ninni söylüyorum falan bence konuşmamdan sıkılıp uyuyor en sonunda😂