emelnur Merhaba dün doktora gittik doktor boyunun kısa olduğunu söyledi boyu.107 kilosuda 16 kısamı çok
Lolik emelnur persentile göre sınırın biraz altında kalıyor sanırım , anne-baba siz minyonsanız normal
aselgoktug35 emelnur Benim oglumunda aynı 4 buçuk yaş 106 cm premature doğmuştu belki ondandır bilmiyorum ama doktora götürmedim boy için falan.
kubra00k Belki minyonsunuz bilmiyorum canım. Gerçi bende minyonum 1.60 boyum. Eşim 1.78 .. oğlum şuan 2 buçuk yaşında. Boyu 94 cm .. kilosu 16.. inan ama sonradan çok değişiyorlar