100710 Bende vertigo var. Atak zamanları oluyor. O dönemlerde doktora gidiyorum. Doktorlardan biri betaserc verdi. Başka bir atak döneminde de vasoserc kullandım. İlaçları düzenli kullanınca geçiyor. Geçtiği zaman ilaçları da bırakıyorum. Kulakların sürekli nemli olması, stres, çok yüksek ses, dönen şeylere bakmak vb. şeyler hastalığı tetikleyebiliyor. Özellikle stresin daha çok tetiklediğini düşünüyorum. En son 4 sene önce falan bir atak geçirdim. Şükür şimdilik iyiyim. Dikkat etmeye çalışıyorum 🌸